8 mei 2026
Afgelopen woensdag zijn we samen met Novafront en Stam+SDH de dag goed begonnen met een gezamenlijk ontbijt op de zaak.
Met onder andere vers gebakken eieren met spek was het niet alleen smakelijk, maar ook een mooi moment om elkaar op een informele manier te spreken.
Mathijs en André hebben daarbij zelf de eitjes gebakken, wat zorgde voor een gezellige start van de ochtend en een mooie teamdynamiek.
Even samen de dag beginnen, bijpraten en daarna weer vol energie aan de slag. Dat maakt samenwerken extra sterk.
Neem contact met ons op, wij helpen u graag!
© BMN De Klerk | Ontwerp & realisatie: MM